اخبار

رئیس مجتمع پتروشیمی فجر منصوب شد

رئیس مجتمع پتروشیمی فجر منصوب شد
با حکمی از سوی مدیرعامل پتروشیمی فجر، مهندس غلامعلی زال خانی به عنوان رئیس مجتمع پتروشیمی فجر منصوب شد.

با حکمی از سوی مدیرعامل پتروشیمی فجر، مهندس غلامعلی زال خانی به عنوان رئیس مجتمع پتروشیمی فجر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فجر، طی حکمی از سوی مهندس علیرضا شمیم مدیرعامل پتروشیمی فجر، مهندس غلامعلی زال خانی ریاست مجتمع پتروشیمی فجر را عهده دار شد.

در این حکم آمده است: با توجه به تخصص، تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما به سمت رئیس مجتمع پتروشیمی فجر منصوب می شوید و امید است با استعانت از پروردگار متعال و بهره مندی از نیروهای متخصص و توانمند در انجام وظایف قانونی محوله و تحقق اهداف زیر موفق باشید.

برقراری و حفظ تعامل سازنده و موثر با همه ذینفعان و پشتیبانی مداوم و پیوسته از آنان با ارائه خدمات با کیفیت و به موقع، اهتمام به تولید پایدار و پاک با رعایت اصول اخلاقی و حفظ مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی، مشارکت پیوسته در تدوین و بازنگری برنامه استراتژیک و ترغیب کارکنان جهت پیاده سازی همه جانبه اهداف استراتژیک، سرعت بخشی در اجرای برنامه های عملیاتی و خط مشی های شرکت و اهتمام در جهت اعتلای محیطی شاداب و با انگیزه و توسعه دانش و توان بالقوه کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت به منظور شکوفا شدن استعدادها از جمله این وظایف و اهداف هستند.

 گفتنی است؛ مهندس زال خانی متولد سال 1341 بوده و 24 سال سابقه کاری در صنایع پتروشیمی  دارد.ایشان پیش از این در سمت رئیس بهره برداری شرکت پتروشیمی فجر فعالیت داشته است. همچنین در کارنامه شغلی وی، رئیس خدمات فنی،رئیس مهندسی فرایند و کنترل تولید شرکت پتروشیمی فجر و رئیس واحد های برق و بخار پتروشیمی رازی نیز وجود دارد.

 


 

۵ اسفند ۱۳۹۲ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۵۷۸
کد خبر : ۲۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید